Stwórz zdrową relację ze słodyczami!

Stopniowo i bez poczucia, że coś tracisz

Chciałabyś..

  • …ograniczyć słodycze lub całkowicie wyrzucić je ze swojego życia?
  • … poznać sposób na radzenie sobie z zachciankami?
  • … poprawić swój stan zdrowia?
  • … trochę schudnąć?
  • … rozwinąć się i zdobyć nową wiedzę?

Czy któreś z tych zdań opisuje Ciebie?

  • czuję, że mój problem ze słodyczami to coś więcej niż „po prostu przestań jeść”.
  • mam wrażenie, że nie radzę sobie ze swoim odżywianiem, a słodycze przejęły nade mną kontrolę.
  • źle czuję się we własnym ciele.
  • chcę stać się dobrym przykładem w kwestii jedzenia słodyczy dla moich dzieci.
  • jem słodycze, mimo że jakoś specjalnie mi nie smakują.

A może…

  • …. szukasz motywacji do zmiany?
  • … masz nadwagę lub otyłość?
  • … zauważyłaś u siebie problemy zdrowotne, które mogą wynikać z nadmiernego spożycia cukru?
  • … chcesz poznać mechanizm wpływu tego, co jesz na swoje samopoczucie?
  • … nie masz już siły, żeby z tym walczyć?

Choć raz kiwnęłaś głową? Spokojnie. Znam rozwiązanie Twoich problemów. Nazywam się Justyna Markowska. Jestem psychodietetykiem i twórczynią Program Wsparcia dla Kobiet “Uwolnij się od słodyczy!”

 

Program wsparcia „Uwolnij się od słodyczy i cukru”

to czwarta edycja wyjątkowego internetowego programu wsparcia. To coś więcej niż detoks cukrowy. To społeczność kobiet, którą pragną uwolnić się od słodyczy i cukru. Jeśli do tej pory czułaś się dziwna i odosobniona w swoim postanowieniu, to dołącz do mojego programu! Poznasz więcej kobiet takich, jak Ty! Jedyne, czego potrzebujesz, to Twoje chęci i dostęp do Internetu. Ja dam Ci wsparcie i powiem, jak możesz pokonać swoje zachcianki. Pomogę Ci  znaleźć rozwiązania Twoich problemów, a nie tylko je zamaskować poprzez stosowanie „zdrowych” zamienników, bo takie po prostu nie istnieją! Sposób, który Ci zaproponuję, sprawi, że po prostu nie będziesz miała ochoty na słodycze, dlatego zamienniki będą zbędne. I to niezależnie od tego, czy chcesz jeść trochę mniej słodyczy czy całkowicie wyeliminować cukier ze swojego życia!

Biorąc udział w Programie Wsparcia:

  • dowiesz się, jak nie wrócić do starych nawyków
  • zmienisz swoje podejście do słodyczy i cukru
  • znajdziesz wsparcie psychodietetyka i innych kobiet, które są w takiej samej sytuacji, jak Ty!
  • przestaniesz zajadać emocje
  • nauczysz się, jak radzić sobie z zachciankami
  • dowiesz się, jak komponować dietę, by uniknąć słodyczowych zachcianek
  • nauczysz się, jak radzić sobie na rodzinnych uroczystościach
  • wzmocnisz swoją silną wolę
  • będziesz mieć więcej energii
  • nauczysz się relaksować i celebrować chwile przyjemności w inny sposób niż poprzez jedzenie słodyczy

 

Naprawdę nie wiedziałam, czy ten kurs cokolwiek mi da. Bardzo się cieszę, że w ostatniej chwili jednak zdecydowałam się na jego zakup 🙂 Od jego początku, 08.01, nie jem słodyczy (Tłusty Czwartek też mnie nie skusił) i zamierzam to kontynuować. Zaczynam także zmieniać inne złe nawyki.

Iza

uczestniczka III edycji Programu

200% GWARANCJI

Nie jesteś przekonana, czy to działa? Ja wierzę w skuteczność mojej metody. Dlatego daję Ci aż dwie gwarancje!

Gwarancja pierwsza: jeśli po 14 dniach od daty rozpoczęcia Programu nie zauważysz żadnych zmian w swoim podejściu do słodyczy, to dostaniesz ode mnie konsultację on-line gratis, w której omówimy indywidualnie Twoją sytuację i pomogę Ci podjąć działania, które będą skuteczne w Twoim wypadku!

Gwarancja druga: jeśli po 14 dniach od daty rozpoczęcia Programu stwierdzisz, że zaproponowane przeze mnie materiały nie działają – napisz do mnie. Pokaż mi, jak wykonywałaś kroki do zmiany, a ja zwrócę Ci szybko całą wpłaconą kwotę.

Program wsparcia jest dla kobiet, które:

  • wielokrotnie próbowały ograniczyć jedzenie słodyczy, ale po pewnym czasie i tak wracają do starych nawyków
  • czują się osamotnione w swoim postanowieniu
  • nie dają rady przestać jeść słodyczy
  • nie potrafią przestać jeść słodyczy, jeśli już zaczną
  • jedyny sposób, jaki znają na uspokojenie się i zrelaksowanie, to zjedzenie czegoś słodkiego
  • na ogół stosują się do zasad prawidłowego odżywiania, ale czasem rzucają się na słodycze
  • mają problem z nadmiernym jedzeniem nie tylko słodyczy, ale też innych niezdrowych przekąsek

Wiem, jak Ci pomóc,

ponieważ niemal codziennie od dwóch lat spotykam się w swoim gabinecie z kobietami, które mają objawy uzależnienia od cukru. Pomagam im skutecznie rozwiązać ten problem. Chcę się z Tobą podzielić tą wiedzą i dać Ci moje wsparcie! Sprawdź! Nic nie tracisz. Kupując dostęp do Programu raz, możesz brać udział w każdej kolejnej jego edycji.

Start V edycji - kwiecień 2019 - za:

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Miałam problem z podjadaniem nie tylko słodyczy, ale też innych przekąsek. Przed zakupem Programu nie byłam pewna, czy warto wydawać na niego pieniądze, czy jest mi on potrzebny. W trakcie Programu dowiedziałam się, jak znaleźć przyczyny problemu i poznałam sposoby, jak mogę sobie z nimi radzić. Teraz już wiem, jak nad sobą pracować i nie podjadać.
Agnieszka K.

uczestniczka II edycji

Program Wsparcia – jak to wygląda?

Dostęp on-line z komputera

nie musisz wychodzić z domu, żeby rozmawiać z innymi kobietami i korzystać z materiałów edukacyjnych

Panel Uczestniczki z materiałami

na specjalnej platformie znajdziesz motywujące materiały, garść porad i wszystko to, co potrzebujesz, żeby skończyć z cukrem i słodyczami!

Nieograniczony dostęp

kupując możliwość udziału w Programie raz, masz możliwość brania udziału we wszystkich edycjach

Motywacja i materiały merytoryczne

codziennie przez pierwsze cztery tygodniu od rozpoczęcia programu, w panelu będą pojawiać się motywujące i merytoryczne nagrania audio

Nastawienie na cel

wystarczy, że poświęcisz ok. 30 minut dziennie na wysłuchanie materiałów i wykonanie ćwiczeń motywacyjnych oraz ułatwiających zmianę, aby osiągnąć swój cel

Wsparcie mentora i kobiet, które przeszły drogę taką, jak Ty

w momencie wykupienia dostępu do Programu, stajesz się członkinią wyjątkowej społeczności, w której dzielimy się motywacją i doświadczeniem

Przed rozpoczęciem kursu bałam się, że nie dam rady. Jednak liczyłam na to, że uda mi się nauczyć jeść tylko, gdy jestem głodna. Chociaż nie udało mi się całkowicie wyeliminować słodyczy, to widzę zmiany na lepsze: zmieniłam swój stosunek do jedzenia, odzyskałam smak. Bardzo dziękuję Justyna! To, co robisz jest naprawdę bardzo dobre!

Katarzyna L.

uczestniczka II i III edycji Programu

Pytania i wątpliwości

Wciśnij “plus”, żeby przeczytać odpowiedź

Boję się, że udział w Programie nic mi nie da i po jego zakończeniu wrócę do starych nawyków.

Rozumiem Twoje obawy. Do tej pory, gdy próbowałaś odstawić słodycze, wracałaś do starych nawyków. Pamiętaj, że pożegnanie ze słodyczami to proces. Będą zdarzały się wzloty i upadki. Chcę dać Ci nie tylko wsparcie w trudnych momentach, ale też pomogę stworzyć rozwiązania problemów. Jeśli po czterech tygodniach od rozpoczęcia Programu stwierdzić, że nic nie zmieniło się w Twoim podejściu do słodyczy, napisz do mnie. W mailu pokaż, jak wykonywałaś ćwiczenia, a ja zwrócę Ci wszystkie wpłacone pieniądze.

Czy potrzebuję konta na Facebooku, żeby wziąć udział w programie?
Nie, wszystkie najważniejsze informacje będziesz otrzymać na maila, a panel z materiałami  to osobna strona internetowa, na której będziesz miała swoje konto. Na FB znajduje się grupa wsparcia i warto (może być pod pseudonimem). Tam masz kontakt ze społecznością kobiet, które tak jak Ty chcą uwolnić się od cukru i słodyczy. Tam robię motywujące live’y również po zakończeniu programu.
Jak będziesz mnie wspierać?
Program składa się z dwóch części. Jedną z nich jest panel, w którym umieszczam motywujące nagrania audio  oraz zadania, które maja ułatwić Ci zmianę i nauczyć się, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach. Tutaj dowiesz się, jak radzić sobie z zachciankami, jak odmawiać asertywnie słodyczy i jak zachowywać się zgodnie ze swoimi zasadami na przyjęciach.
Druga część Programu to grupa wsparcia, którą prowadzę na Facebooku. Tam codziennie wspieram i motywuję do wytrwania w swoim postanowieniu. Również po zakończeniu Programu prowadzę tam live’y. W grupie znajdziesz też wiele kobiet takich, jak Ty, które chętnie udzielą Ci swojego wsparcia, jeśli będziesz miała gorszy dzień.
A co jeśli nie uda mi się przejść przez cały Program. W pewnym momencie ulegnę i zacznę znowu jeść słodycze.
To nic takiego! Głównym celem programu nie jest to, żebyś przestała jeść słodycze, ale żebyś zmieniała do nich swój stosunek. Jeśli uważasz, że się zgubiłaś możesz zacząć wykonywać zadania ułatwiające zmianę i odsłuchiwać nagrania motywujące od początku. Możesz tez poczekać do startu kolejnej edycji. Do wszystkich materiałów masz dostęp na zawsze!
Boję się, że nie znajdę czasu na aktywne uczestnictwo i nie zakończę Programu.
Strach to naturalne uczucie, które pojawia się, gdy robimy coś nowego. Zadania i materiały przygotowywałam tak, żeby ich odsłuchanie i wykonanie zajmowało ok. 30 min. dziennie. Nowe treści udostępniam tylko od poniedziałku do piątku. Możesz nadrabiać zaległości w weekend. A poza tym na korzystanie z materiałów zawartych w programie masz nieograniczony czas! Możesz brać udział w każdej kolejnej edycji lub wrócić do materiałów, kiedy tylko będziesz chciała!
Jak bardzo radykalny jest Program? Czy będę mogła jeść owoce?
W Programie nie narzucam, co powinnaś, a czego nie jeść. W jednym z nagrań opowiadam, jaki sposób odżywiania zmniejsza ochotę na zachcianki. Możesz wziąć z tego nagrania to, co jest dla Ciebie najlepsze i wykorzystać.
Na pewno nie będę zabraniać jeść owoców. Chcę tylko żebyś wiedziała, że moim zdaniem, objadanie się owocami zamiast słodyczami wcale nie jest lepsze. W Programie chodzi o to, żeby naprawdę uwolnić się od słodyczy, a nie tylko zamaskować swój problem.

Do tej pory w Programie wzięło udział:

kobiet

Tyle uczestniczek kupiłoby dostęp jeszcze raz:*

%

* na szczęście nie muszą tego robić, bo mają dostęp na zawsze 😉

Przed:

%

jadło słodycze codziennie

%

objadało się na rodzinnych uroczystościach i miało z tego powodu wyrzuty sumienia

Poziom silnej woli

Poziom codziennej energii

Po:

%

jadło słodycze codziennie

%

objadało się na rodzinnych uroczystościach i miało z tego powodu wyrzuty sumienia

Poziom silnej woli

Poziom codziennej energii

Obawiałam się, czy wystarczy mi czasu na realizowanie zadań w kursie. Jednak postanowiłam spróbować. Nie żałuję, bo dzięki temu przestałam jeść niekontrolowanie słodycze i w ogóle uwierzyłam, że to możliwe. No i nie traciłam czasu, bo wszystkie filmy były krótkie i konkretne.

A.A.

uczestniczka II edycji

Nazywam się Justyna Markowska

i pomagam kobietom skutecznie przejść przed odwyk od cukru na ich własnych zasadach, nawet jeśli nie wierzą, że to możliwe!

Byłam dietetyczką. Bardzo zastanawiało mnie, jak to jest, że większość kobiet, niezależnie od tego, ile ważą, jest niezadowolonych ze swojego wyglądu i obsesyjnie dąży do zobaczenia konkretnej liczby na wadze. Chęć znalezienia odpowiedzi na to pytanie skłoniła mnie do skończenia studiów podyplomowych z psychodietetyki. I wtedy stało się coś magicznego. Dowiedziałam się, jaką moc mają nasze myśli w kontekście odżywiania i postrzegania siebie. Zrozumiałam, że zamiast kolejnych diet, potrzebujemy odwyku od słodyczy. Odkryłam, że zamiast liczyć kalorie, powinnyśmy nauczyć się rozładowywać emocje w sposób inny niż sięganie po słodycze. Jestem psychodietetykiem, który pomaga kobietom takim jak Ty! Nie układam gotowych jadłospisów, ale pomogę Ci przejść bezboleśnie przez odwyk od cukru. To zajadanie emocji słodyczami i uzależnienie od cukru sprawia, że mamy wahania nastrojów, nie lubimy siebie, nic nam się nie chce i mamy problemy z cerą. Wierzę, że nie musisz wywracać swojego napiętego grafiku do góry nogami, żeby jeść pięć super-zdrowych posiłków dziennie. Wierzę, że wystarczy ta jedna z pozoru niewielka zmiana – odstawienie cukru, żebyś z dnia na dzień czuła się coraz lepiej. Nawet jeśli teraz na myśl o tym cierpnie Ci skóra i jesteś przerażona: “jak to?! już nigdy nie zjem nic słodkiego?!”. Teraz wydaje się to trudne, ale pomogę Ci zrobić to tak, żeby było łatwiej niż się spodziewasz! Przestaniesz wreszcie obsesyjnie myśleć o jedzeniu i zaczniesz cieszyć się życiem!

Dołącz do grona kobiet wolnych od cukru!

Współpracowałam z:

Miałam obawy, że zmotywuję się tylko na czas trwania Programu, a potem wszystko wróci do normy, czyli do objadania się. Mimo że Program już się skończył, ja dalej trwam w postanowieniach zmiany na zawsze. Dzięki niemu schudłam i zaczęłam czytać etykiety.

Asia

uczestniczka III edycji Programu

Cieszę się że trafiłam na ten program! Na początku obawiałam się, że nie wytrwam w codziennym uczestniczeniu w nim oraz że złe przyzwyczajenia zwyciężą. Najważniejsze, co zauważyłam wykonując zadania to to, że program “zmusza” do porozmawiania ze sobą, skłania do przypomnienia sobie o tym, co lubimy robić, co nam sprawia przyjemność i to jest bardzo fajne, bo często zapominamy o nas samych. Dzięki niemu udało mi się zatrzymać się i zastanowić co ja lubię, co mogę robić dla przyjemności zamiast jeść oraz to że plan alternatywny jest najważniejszy, trzeba wiedzieć wcześniej jak chcemy się zachować w danej sytuacji. Dziękuję, że pokazałaś mi, jak można dokonać zmiany.

Agnieszka

uczestniczka III edycji Programu

Po czym poznać, że nadchodzi kryzys?

 

Wcześniej myślałam, że po prostu mam słabą wolę i nadmierny ochotę na słodkości. Nie zadawałam sobie sprawy, że myśli mają wpływ na mój apetyt. Znalazłam skuteczne rozwiązanie nie tylko na parę miesięcy, ale na resztę życia. Program wart jest dużo więcej niż kosztuje.  Justyna towarzyszy, wspiera i wskazuje drogę. Warto jej zaufać!

Ewa Arendarczyk

uczestniczka I edycji

Czy pozwolisz, żeby słodycze przejęły na Tobą kontrolę?